Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:50:00+01:00
Śniadanie:
kromka chleba pełnoziarnistego + plasterek szynki + pomidor

II śniadanie:
jabłko

obiad:
pierś z krczaka + ryż pełnoziarnisty + surówka z marchewki + buraczki

podwieczorek:
banan

kolacja:
owsianka z garścią bakalii
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:50:04+01:00
1.Śniadanie

Kanapka z szynką, pomidorem, cebulą, sałatą.

2.Obiad

Rosół, Pieczeń z sałatką

3.Podwieczorek

Zdrowa owocowa sałatka

4.Kolacja

Zupa owocowa
2010-02-07T12:50:55+01:00
Śniadanie
2 kromki chleba razowego
ogórek kiszony-1
2 plasterki sera żóltego i szunki
cherbata z cukrem

obiad
zupa jarzynowa
surówka z kapusty pekinskiej
kotlet
ziemniaki
sok z winogronami
podwieczorek
drozdzowka
sok z czarnej porzeczki

kolacja

3 kromki chkeba przedniego
1 plasterek szynka
pomidor
salatka z kukurydzą

smacznego

mam nadzieje ze się przydało