Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:18:22+01:00
Myślę ze tak Gdyż często używamy zwrotów o Boże czy też o Jezu czyli używamy imienia Jego nadaremno lub też przysięgamy w imię Jezusa na różne błahostki... ja to tak rozumiem
2010-02-07T13:24:23+01:00
Każdemu z nas zdarza się czasem grzeszyć przeciw 2 przykazaniu. Imię Boga możemy wypowiedzieć w złości, często nieświadomie się do Niego zwracając. Nie zdając sobie z tego sprawy wypowiadamy Jego imię, tym samym niepotrzebnie Go wzywając.
2010-02-07T13:38:29+01:00
Czasem gdy się zdenerwuje lub cośmi się nie uda mówię np: O Boże ...... lub o Jezu . wiem że jest to grzech ale jakoś ciężko się odzwyczaić