Odpowiedzi

2010-02-07T12:52:22+01:00
Kwestia czasu - cos jest kwestią czasu cos musi nieodwolalnie nastapic, cos musi nieuchronnie sie stac
gorący czas - okres kryzysu, niedostatku, trudnosci materialnych
44 2 44
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:54:28+01:00
Na wszystko przyjdzie czas- na razie jest za wczesnie, na wszystko przyjdzie pora
gorący czas- czas, w którym dużo sie dzieje
duchy czasu- rzeczy typowe dla danego okresu
kwestia czasu- za jakiś czas cos sie okaże
zabijać czas- wymyślać jakieś zajecie żeby sie nie nudzić
trawic czas- marnować czas
próba czasu- oznacza, że po pewnym czasie cos sie okaże
101 4 101
2010-02-07T12:57:52+01:00
* na wszystko przyjdzie czas- wszystko w swoim czasie, przyjdzie pora, na razie jest za wcześnie.

*gorący czas- okres w którym dużo się dzieje.
* duch czasu - coś typowe dla danego okresu np. miejsce, rzeczy itp.
*kwestia czasu- znaczy że niedługo coś się okaże
*zabijać czas- wymyślać sobie zajęcia żeby się nie nudzić.
*trawić czas- marnować czas
*próba czasu- jeżeli ktoś lub coś wytrzyma jakiś okres czasu, po jakimś czasie okaże się coś tam. :P
63 4 63