Odpowiedzi

2010-02-07T12:53:42+01:00
Prawy przycisk myszki-->nowy-->FOLDER
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:53:58+01:00
WinGuard Pro 2004 Free 5.6.18

Z wykorzystaniem programu można zablokować dostęp do wybranych elementów systemu
Windows - będą one osiągalne dopiero po podaniu hasła. Aplikacja oferuje spore możliwości
i znakomicie radzi sobie w systemach obsługujących wielu użytkowników. Ochroną możemy
objąć dostęp do Panelu sterowania, Eksploratora Windows, Microsoft Outlook,
Edytora Rejestru, Kosza oraz wybranych funkcji, jak np. połączenie internetowe,
możliwość instalowania/usuwania.uruchamiania programów lub menu zamykania systemu.
Zablokowane mogą zostać również wybrane skróty klawiaturowe. Co więcej,
z pomocą WinGuard Pro da się również zabezpieczyć i zaszyfrować pliki,
których nie będzie można skasować lub odczytać bez znajomości hasła dostępu.

MOZE TYM POPRÓBUJ! ja tego nie testowalem

[http://www.idg.pl/szukaj/szukaj.asp?qr=WinGuard+Pro+2004+Free&sc=Fpix]

Stavros

Zmieniony przez - Stavros w dniu 2004-01-11 20:00:51
1 5 1
2010-02-07T15:01:21+01:00
Klikasz prwawym klawiszem myszki i wchodzisz w właściwości itam będzie