Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:58:38+01:00
Celem powieści sensacyjnej jest utrzymanie czytelnika w napięciu,
opisy bohaterów i miejsc są ograniczone do minimum,
dużą rolę odgrywa przypadkowość zdarzeń
rzadkością są bohaterowie dynamiczni

20 2 20
2010-02-07T13:22:01+01:00
Jest tam dużo przygód, które mogą doprowadzić człowieka do choiroby, paraliżu, itp. Mogą także mieć straszną treść, ale nikomu nic się nie stało.
83 3 83