Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:57:29+01:00
Błazen-błaznować
chuligan-chuliganić (tu nie jestem pewna)
kłamca-kłamać
oszust-oszukiwać
panikarz-panikować
skarżypyta-skarżyć
nudziarz-nudzić
pajac-pajacować
plotkarz-plotkować
milczek-milczeć
ryzykant-ryzykować
żartowniś-żartować
5 5 5
2010-02-07T12:57:52+01:00
Błazen-błaznować
chuligan-rozrabiać(?)
kłamca-kłamać
oszust-oszukiwać
panikarz-panikować
skarżypyta-skarżyć
nudziarz-nudzić
pajac-pajacować
plotkarz-plotkować
milczek-milczeć
ryzykant-ryzykować
żartowniś-żartować
3 5 3
2010-02-07T12:58:13+01:00
Błaznowac
chuliganic
kłamac
oszukiwac
panikowac
skarżyc
naudzic
pajacowac
platkowac
milczec
ryzykowac
żartowac
2 5 2