Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:59:33+01:00
Plan-to obraz niewielkiego obszaru wykonany w dużej skali, który nie uwzględnia krzywizny Ziemi.
Mam nadzieję, że pomogłam.....................
Pozdrawiam;)
P.S.
To jest dobrze, ponieważ dyktowała mi to nauczycielka.......;)
2010-02-07T13:04:23+01:00
Plan jest to obraz widzianego z góry przedmiotu, lub obszaru Ziemi, narysowany na płaszczyźnie.

;)) Pozdrawiam, myślę że pomogłam ;)))