Wyjśnij jak rozumiesz myśl zawartą w ostatnim akapicie opowiadania pt.Pierścień Gustawa Herlinga-Grudzińskiego.

Rzeczywisty czy zmyślony, prawdziwy czy fałszywy, błyszczy zagadkowo w ciemnościach.Tak toczy się świat, bez tego błysku potoczyłby się w nicość.

Pomóżcie.! Prosze.! ;*

2

Odpowiedzi

2010-02-07T13:02:04+01:00
Gdyby świat nie był w ten sposób zróżnicowany był by nudny
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:03:22+01:00
Że świat musi być rzeczewisty ale też trochę zmyślony prawdzimy i fałszywy. Musi byc w nim coś ciekawego zaskakującego bo inaczej znudził by się ludziom
12 3 12