Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:05:20+01:00
Pole działek jest równe ponieważ przekątna jest zawsze o 1/4 większa od boku. więc jeżeli w drugim kwadracie bok ma 20 m to musiała by tam być przekątna równa 20m+(1/4*20)=20+5=25.
A wiadomo ze pierwszy kwadrat ma prezekątną równą 25m czyli wynika że kwadraty mają takie samo pole:))))
1 5 1
2010-02-07T13:07:59+01:00
Obliczamy długość przekątnej drugiej działki ze wzoru Pitagorasa:
20(2)+20(2)=400+400=800
(pierwiastek z)800=20(pierwiastków z)2
20*(pierwiastek z)2=(około)28[m]>25m
Czyli większe pole ma ta druga działka, bo ma większą przekątną.
1 5 1