Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:07:07+01:00
W architetkurze
romański
-grube mury
-małe okan
- budowle z kamienia
-cieżkie , w kształcie figur geometrycznych
-sklepienie kolepkowe

gotyk
-wysokie strzeliste budowle
-duze , okna
-witraże
- sklepienie krzyżowe
- łuki architoniczne
- budowle z cegły
2010-02-07T13:07:12+01:00
A) małe okna, grube mury,proporcjonalność,prostota, mało dekoracji
b)użycie do budowy niebieskiego wapienia ,ostre łuki,małe okrągłe wieżyczki boczne dołączone do fasady
2010-02-07T13:08:48+01:00
A
-grube mury
-małe okna
-sklepienia krzyżowe i kolebkowe
b
-budownictwo ceglane
-masywne filary
-ostrołukowe łęki międzynawowe