Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T13:06:12+01:00
Romb
P = ½ * e * f lub P = a * h
Ob = 4 * a

Rownoległobok
P = a * h
Ob = 2 * a + 2 * b

Trapez
P = ¼(a+b) * h
Ob = a + b + c + d

Deltoid
P = ½ * e * f
Ob = 2 * a + 2* b

Trojkat
P = ½ * a * h
Ob = a + b + c
2010-02-07T13:08:04+01:00
Romb; P=a*h lub P=½d1*d2 Obw:4a
równoległobok: P=a*h Obw:2(a+b)
trapez: p=½a+b*h Obw: 2r+a+b
deltoid P=½ d1 * d2 Obw:2(a+b)
trójkąt: P=½a*h Obw:a+b+c


*-razy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:10:08+01:00
P = 0,5 * a * h - pole trójkąta Ob. = 1/2a*h

P = a * h – pole równoległoboku Ob. = 2a+2b

P = (a*h) : 2 – pole rombu Ob. = 4*a

P = [(a+b)* h] : 2 – pole trapezu Ob. = a b c d lub 4*a lub 2a 2b lub 3a b lub a 3b

P = (e*f) : 2 – pole deltoidu Ob. 2a+2b