Odpowiedzi

2010-02-07T14:00:24+01:00
Masa m = 42 kg
F - siła ciężkości
g= 9.8 m/s²
F =m*g
F=42 kg *9.8 m/s²
F=411.6 N

Odp. Prawidłowa jest odpowiedź (d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:03:10+01:00
Dane:
g = 9,8 [N/kg] przyjąłem taką wartość bo tylko do takiej wychodzi wynik ale tak naprawdę to powinno się przyjąć 9,81 i wynik wychodzi trochę inny więc nie wiem co to za zbiór zadań?Ale dobra przejdźmy do obliczeń
F = m × g = 42 kg × 9,8 [N/kg] = 411,6 N