Przetłumaczysz mi to na polski ???????


Shakespeare was about twenty - six when he wrote this play , in around 1595 . There are several fammous films of it , including the 1968 film by film director Franco zeffirelli and the 1996 film with Claire Danes and Leonardo di Caprio .It is a classic tale of love and death .

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T13:07:50+01:00
Szekspir miał dwadzieścia sześć, lat gdy pisał tę sztukę, w całym roku 1595. Istnieje kilka sławnych filmów, w tym 1968 film reżyser Franco Zeffirelli i 1996 Film z Claire Danes i Leonardo di Caprio. Jest to klasyczna opowieść o miłości i śmierci.
2010-02-07T13:14:20+01:00
Szekspir miał około dwadzieścia sześć(lat?), gdy pisał tę sztukę, w całym roku 1595. Istnieje kilka sławnych filmów, w tym 1968 film reżyser Franco Zeffirelli i 1996 Film z Claire Danes i Leonardo di Caprio. Jest to klasyczna opowieść o miłości i śmierci.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:16:28+01:00
Szekspir miał 26lat gdy napisał tą sztukę w ok 1595r. Istnieje kilka sławnych filmów na podstawie tego, łącznie z filmem z 1968r wyreżyserowanym przez Franco Zeffirelli i filmem z 1996 z Claire Danes i Leonardo DiCaprio. To klasyczny opowieść o miłości i śmierci.