Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T18:53:27+02:00
Bielik afrykański
Czapla czarna
Krokodyl
Gazela
Trzewikodziób
Gepard
Goryl
Hiena pręgowana
Hipopotam nilowy
Kameleon
Kuglarz
Lampart
Lemur
Lew
Likaon
Nosorożec
Pawian
Słoń afrykański
Szympans
Sęp afrykański
Struś
Toko żółtodzioby
Wielbłąd Dromader
Zebra stepowa
Żyrafa
Żuraw

Pozdro:)
12 4 12
2009-10-08T18:57:54+02:00
Zwierzęta żyjące w Afryce ;
- bielik afrykański
- czapla czarna
- krokodyl
- gazela
- trzewikodziób
- gepard
- goryl
- hiena pręgowana
- hipopotam nilowy
- kameleon
- kuglarz
- lampart
- lemur
- lew
- likaon
- nosorożec
- pawian
- słoń afrykański
- szympans
- sęp afrykański
- struś
- toko żółtodzioby
- wielbłąd dromader
- zebra stepowa
- żyrafa
- żuraw
5 4 5