Mam takie zadanie:

UWAGA! Trudny termin - PIĘCDZIESIĄTNICA! Co on oznacza?

_____________________________________________________________________________________. DlaChrześcijanina oznacza on ____________________________________________________________________________________________________________________________________________.

3

Odpowiedzi

2010-02-07T13:11:29+01:00
Pięćdziesiątnica to dzień zesłania Ducha Świętego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:12:19+01:00
Pięćdziesiątnica - nazwa święta Zesłania Ducha Świętego. Nazwa pochodzi od tego, że święto przypada 50 dni po Wielkiej Nocy. Jest to święto ruchome.
2 5 2
2010-02-07T13:13:16+01:00
Pięćdziesiątnica jest to święto Zesłanie Ducha Świętego wydarzenie miało to miejsce 50 dni po święcie Paschy
Apostołowie zaczęli przemawiać w wielu językach (ksenolalia) oraz otrzymali inne dary duchowe – charyzmaty. Wydarzenie to zostało zapowiedziane przez Jezusa przed Jego Wniebowstąpieniem.

Wydarzenie to uznawane jest za początek Kościoła
2 5 2