Odpowiedzi

2010-02-07T13:15:25+01:00
Działka nie może mieć wymiarów: d)

D)250m X 50m =7500m²

1ha=10000m²
81 1 81
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:17:44+01:00
1ha=100m*100m=10000m2
a)100m*100m=10000m2 więc może być
b)125m*80m=10000m2 więc może być
c)200m*50m=10000m2 więc może być
d)250m*50m=12500m2 więc się nie zgadza
Mam nadzieję, że w miarę jasno Ci wyjaśniłam............
Bardzo serdecznie pozdrawiam..... ;)
76 4 76
dzięki
dzięki
dzięks bo mam to zadanie na jjutr