Z podanych cech wybierz i podkresl te,ktore charakteryzuja mchy.

1.rosną w miejscach zaciemnonych
2.rosna w miejscach naslonecznionych
3.mymagaja duzej ilosci wody
4.niektore wystepuja w strefach zimnych lub w gorach
5.posiadaja bardzo dobrze wyksztalcone korzenie
6.liscie opadaja na ziemie
7.sa roslinami malymi
8.osiagaja wysokosc powyzej 20 cm
9.wode pobieraja cala powierzchnia ciala

ktore mam podkreslic..?
podajcie cyferkami:):)
Wynagrodze

3

Odpowiedzi

2010-02-07T13:19:31+01:00
2010-02-07T13:19:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:44:47+01:00
Mchy charakteryzują:
1, 3, 7, 8, 9
35 4 35