Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:24:11+01:00
/ - bedzie oznaczac kreske ułamkową
1/2 = 0,5
1/4 = 0,25
1/5 = 0,2
3/4 = 0,75
2/5 = 0,4
3/5 = 0,6
4/5 = 0,8
5/5 = 1
3/2 = 1,5
4/2 = 2
5/2 = 2,5
6/2 = 3
1/10 = 0,1
2/10 = 0,2
3/10 = 1,3
4/10 = 0,4
5/10 = 0,5
6/10 = 0,6
7/10 = 0,7
8/10 = 0,8
9/10 = 0,9
4/8 = 0,5
6/5 = 1,2
7/5 = 1,4
8/5 = 1,6
9/5 = 1,8
10/5 = 2
5/4 = 1,25
6/4 = 1,5
7/4 = 1,75
8/4 =2
9/4 =2,25
10/4 = 2,5
1/20 = 0,05
2/20 = 0,1
3/20 = 0,15
4/20 = 0,2
1/100 = 0,001
50/100 = 0,5
20/100 = 0,2
73/100 = 0,73
1 5 1
2010-02-07T13:50:24+01:00
1/2=0,5
1/4=0,25
3/4=0,75
2/5=0,4
3/10=0,3
8/5=1,6
3/5=0,6
13/4=3,25
1/8=0,125
3/8=0,375
6/8=0,625
7/8=0,875
3/20=0,15
1/5=0,2
6/100=0,06
9/10=0,9
3/10=0,3
5/200=0,250
3/2=1,5
6/25=0,24
Mam nadzieję, że pomogłam pozdrawiam;)
1 5 1