Odpowiedzi

2010-02-07T13:21:48+01:00
Kto przestrzega oszczędności ma dla siebie i dla gości.
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:27:04+01:00
-kto przestrzega oszczędności, ma dla siebie i dla gości
-czas to pieniądz
-jednakowo rozrzutność i skąpstwo wiodą do nędzy: rozrzutność - wkrótce, skąpstwo natychmiast
- grosz zaoszczędzony jest groszem zarobionym
-gdy się nie biega za pieniędzmi, to pieniądze przestają uciekać
- własne pieniądze wydaje się inaczej
- skąpiec jest to przestraszony człowiek, kryjący się w fortecy z pieniędzy
-niektórzy ludzie są tak oszczędni, że temperują ołówki nad kominkiem żeby nie marnować drewna
- oszczędność to wielki dochód


Proszę o najlepszą ;)
100 2 100
2010-02-07T13:39:24+01:00
"Ceną zadowolenia bogatych są łzy biednych."

"Człowiek wydaje pieniądze, których nie ma, na rzeczy, których nie potrzebuje, by imponować ludziom, których nie lubi."

"Pieniądz jest dla człowieka dobrym sługą, ale złym panem."

"Największym przeciwnikiem marzeń jest portfel."

"Pieniądze często kosztują zbyt wiele."

"Im więcej ma się pieniędzy, tym więcej poznaje się ludzi, z którymi nic nas nie łączy oprócz pieniędzy."

"Pieniądze zarobisz - zdrowia nie." - przysłowie tureckie

"Pieniądz, który człowiek posiada, to swoboda; ten, za którym goni, to niewola."

"Kto się prędko bogaci, duszą to przypłaci." - przysłowie polskie

"Dzieci i długi rosną jak grzyby po deszczu."

"Fortuna jest dla jednych matką, dla innych teściową." - przysłowie angielskie

"Złoto otwiera wszystkie drzwi." - przysłowie łacińskie

"Bogatemu diabeł dziecko kołysze." - przysłowie łacińskie

"Sto wiorst nie droga, sto rubli nie pieniądz, sto gram nie wódka." - przysłowie rosyjskie



30 4 30