Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:21:07+01:00
*Rodzice dbają o nasze utrzymanie
* Nie ma wojen itp
*Możemy mieć rozrywki ile chcemy.
2010-02-07T13:21:49+01:00
1. mamy dostęp do wielu urządzeń elektronicznych
2.możemy aktywnie spędzać wolny czas
2010-02-07T13:32:41+01:00
*nie musimy zarabiać na swoje utrzymanie
*mamy wolny dostęp do edukacji
*mamy prawo wybrać, co chcemy robić w życiu
* w naszym kraju nie ma wojen ani innych sporów militarnych