Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:31:20+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1....... , nadzieja , miłość (wiara)
2.inaczej sakrament pokuty (spowiedż)
3.ksiądz z kościoła greckokatolicjiego (pop)
4 stworzyła świat ........ (Bóg)
5. Rozmowa z Bogiem (modlitwa )
6.Kończy modlitwę (amen )
7.Wiosenne święta (Wielkanoc )
8. mama i ..... (tata)
9......... najświętszego sakramentu (adoracja)
10. Cazs oczekiwanie na boże narodzenie (adwent)
11.trzecia osoba boska ......święty (duch)
12.boże ....... (ciało)
13.strój zakonnicy (habit)
14.msza rano w wielkanoc (rezurekcja)
15.Wesołych ........ bożego narodzenia (świąt)
16 miejsce ostatniej wieczerzy )wieczernik)
17.swięty ojciec ... (pio)
18.nadane na chrzcie świętym (imię )
19.dzień śmierci pana jezusa ( piątek )
20.symbol pana jezusa (baranek)
21.do najswiętszej Maryi panny (godzinki)
21.robimy z niego pisanki (jajko)
13 4 13
2010-02-07T13:39:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
W i e l k a n o c
m e S j a s z
P i s m o ś w
k r Ó l i
r e L i g i a
N i e b o
a n i O ł o w i e
ś w i ę T y
m A r i a
-
D i e c e z j a
s U m i e n i e
C z y ś c i e c
p o w s z e c H n a
m A r y j a
-
Ś m i e r ć
W i g i l i a
z w I a s t o w a n i a
k Ę t
a p o s T o ł o w i e
j ó z E f
e w a n G e l i e
b O ż e

1.Święto z jajkami i palmami
2. Co oznacza imię Chrystus?
3. Zbiór ksiąg napisanych pod natchnieniem Ducha Św.
4. 6 stycznia - Trzech ....
5. Łączność człowieka z Panem Bogiem
6. Stan wiecznego szczęścia
7. Duchy, które mają rozum i wolną wolę
8. Kościół jest jeden , ..... , powszechny i apostolski
9. święty Maksymilian ..... Kolbe

10. część kościoła, którą rządzi Biskup - Ordynariusz
11. głos duszy, który mówi " to czyń bo dobre tamtego nie czyń bo złe"
12. stan kary doczesnej po śmierci
13. nasza wiara powinna być ......
14. imię matki Jezusa

15. odłączenie duszy od ciała
16. 24 grudnia
17. 25 marca - uroczystość ....... pańskiego
18. święty Jan z .....
19. Było ich 12
20. opiekun Jezusa
21. 4 księgi Pisma świętego
22. .... Narodzenie - 25 grudnia

Dużymi literami zaznaczone jest hasło :P
Mam nadzieję, że pomogłam Pozdrawiam :)
10 4 10