Podstawą każdej cnoty jest miłość do własnych rodziców.Dokończ zdanie.

Dzieci okazują miłość rodzicom,gdy:
.................................................................................
.................................................................................
.................................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:21:09+01:00
Chcą im za coś podziękować lub przeprosić.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T13:21:35+01:00
-gdy są posłuszni;
-gdy są grzeczni;
-gdy wykonują swoje obowiązki