Odpowiedzi

2010-02-07T15:35:51+01:00
Chłopców było 3 a dziewczyn 2
uzasadnienie on ma 2 braci ana ma 3 braci i 1 siostre czyli 3 razy wiecej braci siostry sa 2 wiec ma braci tyle co siostr
2010-02-07T17:30:23+01:00
Chłopców: 3
dziewczyn: 2
on ma dwóch braci a
ona ma 3 braci i 1 siostre (brat to również ten chłopak)
czyli 3 razy wiecej
siostry są 2 - braci tyle co sióstr
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:07:23+01:00
3 chłopców , 2 dziewczyny .
On ma 2 braci , a ona 3 i 1 siostre czyli 3x więcej.
Siostry są 2 - braci tyle co sióstr .