Odpowiedzi

2010-02-07T13:22:30+01:00
Mozesz skorzystac z kalkulatora
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:24:48+01:00
6 450 000 000 - 100%
1 286 975 468 - x %
__________________
x=1 286 975 468*100/6 450 000 000
x=19,9531≈20%
3 3 3
2010-02-07T13:24:57+01:00
Świat - 6 450 000 000 - 100 %
Chiny - 1 286 975 468 - x%
1286975468 x 100 / 6450000000 = 19,95
ludnosc chin stanowi okolo 20 % ludnosci swiata
2 3 2