Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:09:17+01:00
Ja proponuję plakat z filmu Mamma Mia!
une mère
une fille
Trois pères possibles.
Un voyage dans l'allée
vous n'oublierez jamais.
Acteurs agissant:
Meryl Streep
Pierce Brosnan
Colin Firth
Stellan Skarsgard
Julie Walters
Dominic Cooper
Amanda Seyfried
Christine Baranski
http://www.stopklatka.pl/film/plakat.asp?xi=12968&zdjecie=519ed4229650e1c
1 5 1
2010-02-07T19:17:07+01:00
VILAINE
Mélanie était gentille, elle a décidé d'arrêter.


Réalisateur: Allan Mauduit, Jean-Patrick Benes

Avec: Chantal Lauby, Frédérique Bel, Pierre-François Martin-Laval, Marilou Berry, Joséphine de Meaux

film opowiada o grzecznej dziewczynie ktorej nic sie w zyciu nie uklada wiec zdecydowala stac sie zla!!! fjna komedia polecam. dodaje zalacznik jak wygladal afisz we francji
1 5 1