Przetłumacz tyko nie z translatora bo taka odpowiedż będzie uznawana za błędną.Ewentualnie można wziąść z jakiej książki ale po angielsku o tym westminister bridge.

Pałac Buckingham jest rezydencją brytyjskich monarchów, a zarazem największym na świecie królewskim pałacem pełniącym nieprzerwanie swoją pierwotną funkcję. Został wybudowany w 1703r. jako rezydencja księcia Buckingham, w której posiadanie wszedł król Jerzy III w 1762 r. Pałac wielokrotnie rozbudowywano, a w roku 1837 ogłoszono go oficjalną siedzibą brytyjskich królów. Na placu przed Pałacem, od 1913 r. stoi pomnik królowej Wiktorii.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:26:28+01:00
Buckingham Palace is the residence of British monarchs, and yet the world's largest continuously carrying out the royal palace to its original function. It was built in 1703r. as the residence of the Duke of Buckingham, which came into possession of King George III in 1762, the Palace has repeatedly upgraded in 1837, announced his official residence of British kings. In the square outside the Palace, since 1913, stands a statue of Queen Victoria.



Proszę ;) Liczę na Naj;))
2010-02-07T13:29:06+01:00
Buckingham Palace is the residence of British monarchs, and yet the world's largest continuously carrying out the royal palace to its original function. It was built in 1703r. as the residence of the Duke of Buckingham, which came into possession of King George III in 1762, the Palace has repeatedly upgraded in 1837, announced his official residence of British kings. In the square outside the Palace, since 1913, stands a statue of Queen Victoria.


Sprawdzane nawet w translatorze poprawnie jest :)