Pokój ma wymiary 305m X 4,5m.Ułożenie paneli na 1 m kwadratowy podłogi kosztuje 42 zł.Panel ma wymiary 1,2 m X 0,2 m.Ile trzeba zapłacić za ułożenie podłogi w takim pokoju???
Daje najjj :)
za solidne rozwiązanie oczywiście :D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:34:11+01:00
P=a*b
P=305m X 4,5m
P=1372,5m²-pokój

P=a*b
P=1,2 m X 0,2 m
P=0,24m²-panel

1372,5m²/0,24m²=5718,75=5719m²

5719m²*42zł=240198zł
2010-02-07T13:34:55+01:00
305m X 4,5m= 1372,5m² - pokój

1,2 m X 0,2 m=0,24m² - panel

1372,5m²/0,24m²=5718,75m²

5718,75m²X42zł=240198zł

odp. trzeba zapłacic 240198zł
2010-02-07T13:35:49+01:00
305*4,5 = 1372,5 m2
1,2 * 0,2= 0,24
1372,5/0,24=5717
5717 * 42= 240114 złotuch