Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:31:29+01:00
Podłączasz pod USB następnie klikasz PSP i game i tam wklejasz gry.
1 5 1
2010-02-07T13:53:59+01:00
To bardzo proste !
Podepnij pod USB włącz psp kliknij game i potem wklej gry
2 3 2
2010-02-07T13:54:31+01:00
Mi się wydaje że kolega ma rację:
Podłącz kabel USB kliknij PSP i ``game`` i tam musisz wkleić te gry co chcesz mieć.

chyba tak to się robi :-)
2 3 2