Odpowiedzi

2010-02-07T13:32:04+01:00
A)u nas jest lato, więc tam zima
b)u nas jest zima, a więc tam lato
Mam nadzieję, że pomogłam......................
Bardzo serdecznie pozdrawiam....;)
5 4 5
2010-02-07T13:32:14+01:00
W czasie wakacji w Australi jest zima, a w czasie feri zimowych w Australi jest lato.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:32:23+01:00
21 III - kiedy w Europie zaczyna się wiosna, w Australii rozpoczyna się JESIEŃ

22 VI -kiedy w Europie zaczyna się lato, w Australii rozpoczyna się ZIMA

23 IX - kiedy w Europie zaczyna się jesień, w Australii rozpoczyna się WIOSNA

22 XII - kiedy w Europie rozpoczyna się zima, w Australii zaczyna się LATO.
3 3 3