Odpowiedzi

2010-02-07T13:35:43+01:00
*szanowanie symboli narodowych
*uczestniczenie w obchodach Świąt Narodowych
*dumna z bycia Polakami,
* używanie języka polskiego w formie nieokaleczonej (m.in.p0kemoN0w3 l!73rY kaleczą język)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:39:15+01:00
-chodzenie do szkoły i kształcenie się
-muwienie porawną polszczyzna
-miłuje naród/ojczynze
-oddaje szacunek symbolom narodowym
-zna polski hymn
-jest aktywny społecznie
-kibicuje drużynie naroddowej ireprezentantom Polski
-nie wypiera się swojego pochodzenia
-kyltywuje tradycje narodowe
-nie niszczy mienia społeczneigo
-nie działa na szkode swego kraju
1 5 1