Pliss rozwiążcie jak najszybciej!

Mam takie zadankoo:

Nazwa siatki kartograficznej | Tytuł mapy w atlasie

siatka Molweidiego | mapa fizyczna świata

siatka Merkatora

siatka azymutalna
w położeniu ukośnym

siatka azymutalna
w położeniu biegunowym


Podajcie do każdej nazwy siatki tytuł mapy w atlasie.
Daje naj!
105 pkt!!!
Naprawdę wartoo!
to jest zadanie dla 5 klasy jak by co ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:20:14+01:00
Siatka Merkatora- mapa klimatyczna

siatka azymutalna w położeniu ukośnym-mapa komunikacyjna

siatka azymutalna w położeniu biegunowym - mapy biegunów
1 5 1
2010-02-07T15:32:16+01:00
Wydaje mi się że będzie tak:
siatka Merkatora to będzie chyba mapa klimatyczna

siatka azymutalna w położeniu ukośnym- wydaje mi się że to mapa komunikacyjna

siatka azymutalna w położeniu biegunowym-chyba mapa biegunów
2 3 2