Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:37:23+01:00
Duchu Święty!
Ty obdarzasz łaskami wszystkich ludzi...Daj odnaleźć mi moje powołanie, abym mogła wejsć do Królest Bożego bez przeszkód:)
1.mądrośc
2.rozum
3.rada
4.męstwo
5.umiejętność
6.poboznosć
7.bojaźn boza
4 4 4
2010-02-07T13:40:55+01:00
Duchu Święty! Dziękuję za to, że umacniasz nas w wyznawaniu wiary, kierujesz Kościołem. Za to , że go oczyszczasz i wyjaśniasz światu jego boskie pochodzenie. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
3 4 3