Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:38:03+01:00
Przykłady absurdu:
-Syn bezdzietnej matki ułożył się do snu,
-Żonaty kawaler poszedł do kościoła,
-Karol przepołowił jabłko na trzy części,
-Raczej na pewno pójdę na spotkanie.

Niestety mam tylko do absurdu. Mam ndzieje że pomogłam:)
13 2 13
A czasem "żonaty kawaler" to nie jest oksymoron ...?
2010-02-07T13:39:06+01:00
Groteskowe sceny w “Szewcach” Witkacego:1. Sajetan biega po scenie z siekierą w głowie2. Prokurator jak pies, który skomle z pożądania3. Szewcy rządzą ubrani w piżamy 4. Absurdalne nazwiska np.: Robert ScurvyFunkcje groteski w dramacie Mrożka “Tango”.Groteska - zabieg polegający na ukazaniu rzeczywistości w sposób zdeformowany
11 2 11
2010-02-07T13:40:27+01:00
Przykłady absurdu:
-Syn bezdzietnej matki ułożył się do snu,
-Żonaty kawaler poszedł do kościoła,
-Karol przepołowił jabłko na trzy części,
16 1 16