Odpowiedzi

2010-02-07T13:38:50+01:00
1. Wyjazd na narty.
2. Dotarcie do ośrodka.
3.Rozpakowanie ubrań.
4. Wyjście z ośrodka.
5. Założenie nart
6. Początek jazdy
7. Nagły wzrost szybkości
8. Zahaczenie nartą o gałąź w śniegu
9. Wywrócenie się.
10. Nadbiegnięcie pomocy
11. Opatrzenie rany
12. Podniesienie mnie .
13. Zaniesienie do ośrodka
14. Położenie na łóżku
15. Odpoczynek
16. Wstanie na śniadanie
17. Powrót do domu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:47:36+01:00
1. Przybycie Marty.
2. Pomysł wyjścia na sanki.
3. Zabranie niezbędnych rzeczy i wyjście.
4. Spotkanie z resztą paczki.
5. Droga na pobliską górkę.
6. Rozpoczęcie zjazdów.
7. Wyścigi pomiędzy dziećmi.
8. Pojedynek Szymona i Jacka.
9. Wypadek Szymona.
10. Pomoc ze strony przechodniów.
11. Przyjazd karetki.
12.Wstępne opatrzenie Szymona.
13. Odjazd karetki do szpitala wraz z rannym.
14. Powiadomienie rodziców chłopca.
15. Wyjście Szymona ze szpitala.
16. Obietnica dzieci o zachowaniu ostrożności w przyszłości.
2 5 2