Odpowiedzi

2010-02-07T13:41:07+01:00
-Odrobię???Niewiem
- Sometimes
- Computer
- Somewhere
- Always
- Walk
- Sobald
- Zimmer
- Always
- Lyrics

Proszę ;) Liczę na Naj!!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T13:43:43+01:00
-czasami-Zeiten
-komputer-computer
-gdzieś-irgendwo
-zawsze-immer
-spacer-Spaziergang
-kiedyś-einmal
-pokój-zimmer
-zawsze-immer
-piosenki-Lieder
2010-02-07T13:46:14+01:00
-odrobię - abgearbeitet
-czasami - bisweilen
-komputer - rechenmaschinen
-gdzieś - irgendwo
-zawsze - allemal
-spacer - spaziergang
-kiedyś - einmal
-pokój - friede
-piosenki - liedchen