Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T19:04:08+02:00
1. ODMIENNE - należą do nich:

* rzeczownik
* przymiotnik
* czasownik
* liczebnik
* zaimek (rzeczowny, przymiotny, liczebny)

2. NIEODMIENNE - należą do nich:

* przysłówek
* zaimek przysłowny
* przyimek
* spójnik
* wykrzyknik
* partykuła
40 4 40
2009-10-08T19:06:31+02:00
1. ODMIENNE: rzeczownik, przymiotnik, zaimek, liczebnik(poza ułamkowym), czasownik
2. NIEODMIENNE: spójnik, przysłówek, zaimek przysłowny, przyimek, wykrzyknik, partykuła, liczebnik ułamkowy.

Pozdrawiam

15 4 15
2009-10-08T21:11:13+02:00
Odmienne:
-rzeczownik
-czasownik
-przymiotnik
- liczebnik
-zaimek

nieodmienne:
-przysłówek
-zaimek przysłowny
-przyimek
-spójnik
-partykuła
-wykrzynik
13 4 13