Uzupełnij współczynniki stechiometryczne poniższych reakcji. :
A. ...S+...Fe=...Fe₂+S₃
B. ...N₂+...O₂=...NO₂
C. ...CuO=...Cu+...CO₂
D. ...CuO+...H₂=...Cu+...H₂...
(tam gdzie nie trzeba to poprostu nie piszcie...)
Z góry dzięki... ;-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:42:24+01:00
A. 3S+2Fe=...Fe₂+S₃
B. N₂+ 2O₂= 2NO₂
C. 2CuO=2Cu+ CO₂
D. Cu O+H₂=Cu+ H₂O
2010-02-07T13:44:54+01:00
A. 3S+..2Fe=.Fe₂+S₃
B. N₂+2O₂=.2NO₂
C. 2CuO= 2Cu+...CO₂
D. CuO+H₂=Cu+H₂O
2010-02-07T13:45:09+01:00
3S+2Fe=Fe2+S2
N2+2O2=2No2
2CuO=2Cu+O2
CuO+H2=Cu+H2O