Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:45:02+01:00
Moim największym marzeniem jest podroż dookoła świata. Zwiedziłabym/łbym dużo miast, ponieważ chętnie dowiaduję się nowych rzeczy o naszym pięknym świecie. Każdy kraj jest inny, ma inne potrawy, tradycje, obyczaje, a ja chciałbym/łabym znać je wszystkie.

Mam nadzieje że pomogłam;0
1 5 1
2010-02-07T13:46:22+01:00
Moim największym marzeniem jest pojechać na wycieczkę dookoła świata.