Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:49:56+01:00
Bismarck o Polakach: "Bijcie Polaków tak długo, dopóki nie utracą wiary w sens życia. Współczuję sytuacji, w jakiej się znajdują. Jeżeli wszakże chcemy przetrwać, mamy tylko jedno wyjście - wytępić ich."
169 2 169
2010-02-07T13:55:18+01:00

Otto von Bismarck z niechęcią odnosił się do narodu polskiego. Tępił on wszystkie przejawy chęci poznania polskiej kultury. Swoim sprzymierzeńcą ciągle powtarzał, że Polacy muszą całkowicie zginąć, żeby ich wcale nie było, by niepotrzebnie nie zajmowali miejsca, które powinno należeć się Niemcom.

240 4 240