Odpowiedzi

2010-02-07T13:45:07+01:00
Jak wiadomo to zależało jak do niego się odnosiło. Hipogryf to szlachetne zwierzę i nie dało się nim do końca kontrolować. Ale gdy przekona się do człowieka, myślę, że może być miłym i oddanym zwierzakiem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:48:00+01:00
Hardodziob był gryfem to znaczy było to stworzenie o tłowiu konia i głowie ptaka miał terz skrzydła był bardo dumnym stworzeniem żeby do niego sie zblirzyc trzeba było najpierw sie mu pokłonic i czekac aż on terz sie pokłoni oznaczało to że zaakceptował osobe i można do niego podejśc bez obaw jego przysmakiem były fredki
1 4 1