Odpowiedzi

2010-02-07T13:43:42+01:00
Sosna-wiewiórka-Żbik-wilk

sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

poziomka-sarna-lis-pchły
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:49:09+01:00
Moczarka - ślimak - szczupak - człowiek

kora - kornik - dzięcioł - jastrząb

ziemniak - stonka - bażant - lis
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T13:50:35+01:00
Łańcuch spasania- zaczyna się od roślin zielonych (producenci) poprzez zwierzęta roślinożerne (konsumenci I rzędu) do drapieżców odżywiających się zwierzętami (konsumenci II i wyższych rzędów )
fitoplankton - zooplankton - ukleja - szczupak (STAW)
igły sosny - lawy owada - wilga - kuna (LAS)
ŁAŃCUCH DETRYTUSOWY - zaczyna się od martwej materii organicznej pochodzenia roślinnego lub zwierzęcego, przez żytwiące się nią mikroorganizmy i zwierzęta saprofagiczne (np. detrytofagi) do zjadających je drapieżców
obumarłe liście roślin wodnych - nicienie - larwy owadów - traszka
obumarłe szczątki zwierząt wodnych - wieloszczet - ślimak - ryba
4 5 4