Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:48:16+01:00
Obwód kwadratu = 4*a
Obwód prostokąta= 2*a+2*b

Obw1=2*10+2*5=20+10=30cm
Obw2=4*5=20cm
5 5 5
2010-02-07T13:48:35+01:00
Wzór na obwód kwadratu:
4x a
a-bok kwadratu

wzór na obwód prostokąta:
2 x a+ 2 x b =



jakich figur trzeba obliczyc obwody prostokąta..??
4 4 4
2010-02-07T13:49:34+01:00
Obwod kwadratu
obw= 4 a ( a+a+a+a)
a=5
b=5
Obw = 5+5+5+5= 20 cm



Obwód prostakąta
Obw= 2( a+ b)
a=10
b=5

obw= 10 +10 +5+5 = 30 cm
2 4 2