Odpowiedzi

2010-02-07T13:49:38+01:00
Pp = 85X pi
Pb = 2 pi r h
i to sobie podstaw i sobie dodaj ;d
2010-02-07T13:50:33+01:00
D=średnica = 170cm
r=1/2d
r=85

Pc=2pi r kwadrat + 2 pi r * H
Pc = 2 pi * 7225 + 2 pi 85 * 340
Pc = 14450pi + 57800pi
Pc=72250pi cm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:52:29+01:00
R=85cm
h=340cm

l=2Π r
l=170Π[cm]

Pb=l*h=170Π*340=57800Π[cm2]
Pp=Πr2=Π(85)2=7225[cm2]
2Pp+Pb=72250[cm2]