1. Rekordy w twojej klasie. Przetłumacz pytania i odpowiedz na nie.

1. Wer lernt am besten Deutsch in deiner Klasse?
2. Wer singt am lautesten?
3. Wer spricht am schnellsten?
4.Wer springt am hochsten?
5. Wer erzahlt am interessantesten?

PROSZĘ O SZYBKĄ I DOBRĄ ODPOWIEDŹ DAJĘ NAJ.
z GÓRY DZIĘKUJĘ.

3

Odpowiedzi

2010-02-07T13:57:10+01:00
1. Kto się uczy najlepiej niemieckiego w twojej klasie?
2. Kto najgłośniej śpiewa?
3. Kto mówi najszybciej?
4. Kto skacze najwyżej?
5. Kto najlepiej odpowiada z sensem (interesująco)?

1.Am besten Deutsch lernt Kamil in meiner Klasse.
2.Am lautesten singt Monika.
3.Am schnellsten spricht Daniel.
4.Am hochsten springt Adam.
5.Am interessantesten erzahlt Rafał.
1 5 1
  • kufc
  • Początkujący
2010-02-07T13:59:44+01:00
Ad1. Kto w twojej klasie najlepiej uczy się niemieckiego?
Ad2. Kto śpiewa najgłośniej?
Ad3. Kto mówi najszybciej?
Ad4. Kto biega najszybciej?
Ad5. Kto opowiada najciekawiej (najbardziej ciekawie)?

1. Im meiner Klasse Lucas lernt Deutsch am besten.
2. Simona singt am lausten.
3. Johannes spricht am schnellsten.
4. Yvone springt am hochsten.
5. Renate erzahlt am interessantesten.

(możesz też na początku każdego zdania wstawić "Im meiner Klasse __imię__ __czasownik__ __przymiotnik w odp. stopniu__")
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T14:00:06+01:00
1. Wer lernt am besten Deutsch in deiner Klasse?
Kto uczy się najlepiej w twojej klasie?
In meiner Klasse am besten Deutsch lernt Marek Kowalski.

2. Wer singt am lautesten?
Kto śpiewa najgłośniej?
Am lautesten singt Magda Ułańska.

3. Wer spricht am schnellsten?
kto mówi najszybciej?
Am schnellsten spricht Klara Danils.

4.Wer springt am hochsten?
Kto skacze najwyżej?
Am hochsten springt Karl Wojciechowski.

5. Wer erzahlt am interessantesten?
Kto opowiada najciekawiej?
Am interessantesten erzahlt Daniel Wesołowicz.

Nazwiska oczywiście zmień ^^.
2 3 2