Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:04:05+01:00
Mikoryza to rodzaj symbiozy pomiędzy grzybem i drzewem. W którym każde z organizmów ma okreslone zadania, które ułatwiają im życie. Np dostarczanie wody, dostarczanie pokarmu, zwiększanie powierzchni chłonnej
Przykładem może być prawdziwek i dąb.
2 3 2
2010-02-07T16:26:05+01:00
Mikoryza-wsporzycie roslin nasiennych z grzybami np.porosty-utworzone sa z komorek glonow i strzepek grzyba .strzepki grzyba dostarczaja wode z solami mineralnymi a glony produktow fotosyntezy
4 4 4