Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T19:21:09+02:00
10 tys. lub 10 do czwartej potęgi
100 tys. lub 10 do piątej potęgi
1 mln lub 10 do szóstej potęgi
10 mln lub 10 do siódmej potęgi
100 mln lub 10 do ósmej potęgi
1 mld lub 10 do dziewiątej potęgi
wybacz ze słownie ale lepiej tak niż w ogóle:)
2009-10-08T19:21:55+02:00
Dz. tys.
s.tys.
mil.
dz.mil.
s.mil.
mild.
2009-10-08T20:14:01+02:00
Dziesięć tysięcy - 10⁴
sto tysięcy - 10⁵
milion - 10⁶
dziesięć milionów - 10⁷
sto milionów - 10⁸
miliard - 10⁹