Odpowiedzi

2009-10-08T19:12:33+02:00
76,26 * 0,22 = 16,7772
76,26 + 16,7772 = 93,0372
Wynik to 93,0372
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T19:54:18+02:00
Opłata za telefon(wartość netto) 76,26
podatek VAT 22% 76,26*22%=16,78
opłata za połączenie z podatkiem VAT (wartość brutto) 76,26+16,78=93,04
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T20:38:04+02:00
76,26+22%=93,04
93,04-76,26=16,78
76,26+16,78=93,04
odp:Za podłączenie telefoniczne wraz z podatkiem vat- wyniesie 93,04 zł.
1 1 1