Odpowiedzi

2010-02-07T14:22:15+01:00
Jurand ze Spychowa najtragiczniejszym bohaterem literackim:
1.Nieszczęśliwy mąż-śmierć żony podczas najazdu krzyżaków
2.Rycerz obdarty z honoru i czci
3.Nieszczęśliwy ojciec mający poczucie odpowiedzialności za śmierć córki
4. Człowiek , który przegrał swe życie

Kilka uczuć towarzyszących Jurandowi:
-budził strach, odważny,groźny, energiczny, nieustraszony, pobożny, skryty, szlachetny, miły, honorowy, waleczny, budził respekt, mściwy, wytrwały...
pozdrawiam
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:26:12+01:00
Tragim juranda ze Spychowa polega na tym, że najpierw jego żone na śmierć przestraszyli Krzyżacy następnie uprawodzoną jego ukochaną jedynaczkę Danusię. Jurand po smierci żony zalamał sie jednakże szukał zemsty na swoich wrogach. Kiedy po porwaniu córeczki musiał sie ukorzyć przed Krzyżąkami poczuł wszeobecny gniew. całe swoje życie spedził na ciągłej walce i zemście. co jednak nie doprowadziło go do szczęscia.
16 3 16