Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T14:01:46+01:00
Nie wiem za bardzo o co ci chodzi ;p :
Najczesliwszy dzien w moim zyciu to dzien w ktorym dostalem mojego psa ktory nazywa sie Kora .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:09:01+01:00
Najszczesliwszym dniem mojedo zycia to dzien w ktorym dostalem komputer od moich rodzicow. zawsze chciałem go miec naprzyklad z tego wzgledu by mocpograc w roznego typu gry. dostajac komputer podziekowalem rodzicom za tem prezent.


i tak dalej musisz pisac ze np przydaje ci sie teraz do szkoly by napisac jakies wyprcowanie.
1 5 1