Odpowiedzi

2010-02-07T14:05:46+01:00
Zmiana temp o 0.6C na 100 metrów w górę.
1602-600=1000
1000:100=10
10*0.6=6C
20-6=14 stopni C
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:05:58+01:00
O 0,6°C zmienia się temp. na 100m (0,6°/100m)
wraz ze wzrostem wys. temp. maleje.

1602-600=1002

1002m×0,6°C/100m≈6°C

20°C-6°C=14°C (około)
2010-02-07T14:07:51+01:00
1600-600=1000m
100m+ = -0,6 stopnia
10razy-0,6=6stopni
20-6=14stopni